توسعه کسب و کار به انگلیسی

ارائه محتوا و اخبار روز اینترنت و فناوری

توسعه کسب و کار به انگلیسی

۲,۴۶۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مارکتینگ باید ابزارهای فروشی که توسعه کسب و کار برای تبدیل یک مشتری راغب آماده به مشتری واقعی نیاز دارد را نیز تأمین کند (طرز بیان پیشنهاد های قابل ارائه، آموزش روش ارائه و پشتیبانی آن، دسته های اسلاید، مکمل های چاپ شده و حتی برگه های یادداشت و هدایای برند دار). کارشناسان مجموعه آراد برندینگ این دسته از مبلغان برند را به تجار بدون تولید توصیه نمی کنند. پس از طی کردن مراحل اولیه ثبت برند، تجار تازه کار و بدون تجربه نیاز به راهکارهای مناسب برای درآمدزایی و توسعه زیر ساخت محصول خود در بازار داخلی دارند. اما امروزه متخصصان مجموعه آراد برندینگ مراحلی از روش تبلیغ را معرفی می کنند که نه تنها هزینه ای بر تجار تازه کار متحمل نشده بلکه پس از مدتی مبالغی هم دریافت می کنند؛ که این روش ها بهترین نوع درآمدزایی برای برند نوظهور محسوب می شوند. کارشناسان باتجربه در مجموعه آراد برندینگ مراحل معرفی و شناخته شدن محصولات یک برند را فقط به تبلیغات تلویزیونی و بازاریابی های میدانی مختص نمی دانند؛ بلکه ایشان مراحل مختلف تبلیغات برای هر نوع کالا را جداسازی کرده و با توجه به نوع همان کالا روش تبلیغات برای آن برند توصیه می کنند. این امر می تواند موجب دلسرد شدن تاجر تازه کار و برند نوظهور ایشان گردد؛ که استادان عزیز آراد برندینگ به آنان توصیه می کنند صبر پیشه کرده و مجدد درخواست نمایندگی بدهند؛ همچنین تمام مراحل جذب نمایندگی را دوباره انجام داده تا بتوانند به هر تعداد نمایندگی که مورد نظر خویش است برسند.
https://www.narbonbd.com/business-management-service/

پس از طی شدن تمامی مراحل بالا و ایجاد نمایندگی های مختلف یک برند نوظهور در شهرهای گوناگون، اکنون آن برند به میزان قابل قبولی از شناخته شدن رسیده است؛ از همین رو افراد باتجربه در کلان شهرها نیز از آن برند نوظهور درخواست نمایندگی کرده و می خواهند با ایشان کار کنند. متخصصان مجموعه آراد برندینگ معمولا این افراد را به برندهای نوظهوری که تولید کننده محصول نیستند، معرفی می کنند؛ به این صورت که ابتدا برند نوظهور در اینترنت درخواست نمایندگی در شهرهای مختلف را داده، سپس بعد از شناخت نمایندگی ها آنان را به موسساتی که به برند های تجاری وام های قرض الحسنه می دهند معرفی می کند تا پس از دریافت وام، شروع به کار کرده و در جهت تبلیغ و گسترش آن برند تلاش نمایند. برای مثال برخی بر این باورند که باید وضعیت حال حاضر خود را به دقت تجزیه تحلیل کرده و سپس تغییرات در صنعت یا بازار خود را پیش بینی نمود. وضعیت فعلی و عوامل موجود در الگوی PEST را بررسی کرده و در نظر بگیرید که چگونه تغییرات احتمالی ممکن است در آینده بر سازمان شما تأثیر بگذارند.
https://www.narbonbd.com/organizational-diagnosis/

بطور مشابه برای کشورهایی با تجارت آزاد اندازه مطلوب کسب و کار ممکن است بزرگتر ازاندازه سازمان های موجود در کشورهایی به تجارت بسته تر باشد. هزینه و زمان زیاد می توانند به عنوان دو آفت برای کسب و کار شناخته شوند چرا که می توانند باعث از بین رفتن سرمایه شوند. تاجر تازه کار می تواند در قبال گرفتن هزینه ای مشخص، نمایندگی برند خود را به آن افراد باتجربه در کلان شهرها واگذار نموده و کسب و کار خود را گسترش دهد. ۲- کار کردن با افراد تازه کار و شناخته نشده. افراد تازه کار و شناخته نشده در کار تبلیغات معمولا به دنبال برندهای نوظهوری هستند که خود تولید کننده محصول نبوده و کالاهای مختلفی را به عرصه فروش می گذارند. ایجاد شبکه، مذاکره، شراکت و اقدامات کنترل هزینهها نیز اقداماتی هستند که در چارچوب توسعه کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرند تا بتوانند اهداف در نظر گرفته شده را محقق کنند. بیشتر خردهفروشیهای بزرگ به روبهروشدن با هزاران تأمینکننده جداگانه تمایلی ندارند؛ در عوض، بسیاری از این شرکتها ترجیح میدهند که خریدهای خود را در تعامل با شرکتهای توزیع بزرگ انجام دهند؛ یعنی شرکتهایی که محصولات را از تأمینکنندگان مختلف دریافت و سپس فهرست کاملی از کالاها را در اختیار خردهفروشها قرار میدهند.

به بیان سادهتر میتوان گفت توسعه کسب و کار یعنی استفاده از هر ایده و اقدامی در جهت بهبود که شامل افزایش سود، افزایش دامنه کسب و کار، همکاری با سایر کسب و کارها و تصمیمگیریهای استراتژیک میباشد. درصورتی که متقاضی در ثبت اطلاعاتی که سامانههای ملی موجود از آنها پشتیبانی نمیکنند مرتکب خلاف شود، مجوز صادره با تشخیص هیأت مقرراتزدایی و بهبود محیط کسب و کار از اعتبار ساقط میگردد و مرتکب، به مدت دو سال از خدمات این درگاه محروم میشود. بعد از انتخاب نام، باید اظهارنامه را در سامانه اداره مالکیت صنعتی ثبت کرد. چنانچه نام انتخابی تایید گردد آگهی تقاضا برای ثبت برند صادر می شود و در صورت عدم اعتراض آگهی دوم در روزنامه رسمی چاپ می شود؛ سپس گواهی ثبت برند، صادر شده و به مالک تحویل داده می شود. چنانچه طرحی برای سرمایه گذاری بیش از 500 میلیون تومان سرمایه نقدی و غیر نقدی داشته باشد آوای سبز مشارکت با سایر سرمایه گذاران را نیز پیشنهاد خواهد نمود. همچنین از آزمون وولدریج در نرمافزار استاتا برای تشخیص خودهمبستگی سریالی استفاده شد و چون سطح احتمال این آزمون بیش از 5 درصد است، نبود خودهمبستگی سریالی را در الگو نشان میدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.